Najnovije Šumadija

HRVATI PRODALI PALANAČKI KISELJAK

Atlantik grupa objavila je danas da je Palanački kiseljak sa brendom vode Karađorđe prodat beogradskom Vik Pro Univerzalu. Na internet sajtu Atlantika navodi se da je nađen „strateški partner za Palanački kiseljak“.

Ističe se da je Vik Pro Univerzal d.o.o. firma sa dugogodišnjim iskustvom u segmentu voda i bezalkoholnih napitaka.“Atlantik Grupa potpisala je s kompanijom Vik Pro Univerzal d.o.o. kupoprodajni ugovor za prodaju proizvodne lokacije Palanački kiseljak u Smederevskoj Palanci.

Predmet kupoprodaje je celokupna proizvodna lokacija sa svom imovinom, uključujući i tradicionalni brend mineralne vode na tržištu Srbije – Karađorđe“ naveo je Atlantik.

Dodaje se da je Vik preuzima i zaposle u Palanačkom kiseljaku.

Atlantik Grupa nastaviće da na toj lokaciji, ubuduće uslužno, proizvodi i puni brend Kokta.

Dodaje se da Vik Pro Univerzal ima dugogodišnje iskustvo u segmentu voda i bezalkoholnih pića, dosad primarno na području trgovine.Atlantik grupa je ‘Palanački kiseljak’ dobila u kupovini „Droge Kolinske“ 2010. godine, a sa njim i „Soko Štark“ i „Grand Prom“. Vrednost tog ugovora bila je 382 miliona evra. Atlantik je do sada koristila ovaj pogon za punjenje proizvoda iz linije brenda Kokta, a to će i nastaviti ubuduće, ali uslužno kod novog vlasnika.

Novi vlasnik Palanačkog kiseljaka, Vik Pro Univerzal u vlasništvu je srpskog preduzetnika Mirka Cvetinovića, firma je sa dugogodišnjim iskustvom u segmentu voda i bezalkoholnih napitaka, mada dosad primarno na području trgovine, piše Poslovni dnevnik.

Atlantik je objavio na Zagrebačkoj berzi da Vik Pro Univerzal nastavlja strateški razvoj poslovanja na ovoj proizvodnoj lokaciji, dok direktorka firme Maja Cvetinović najavljuje predstojeći investicioni ciklus, novim zapošljavanjem.

Na tržištu mineralne vode u Srbiji, prema sagovornici lista, postoji prostor za njihove razvojne aktivnosti na novom brendu. U prvoj fazi, nakon preuzimanja proizvodnog pogona Palanački Kiseljak, uz nastavak saradnje s Atlanticom (punjenje proizvoda iz linije brenda Cockta), otkriva da je u planu i saradnja s Lidlom.

“Jedak krak našeg poslovanja baziraće se na saradnji s Lidlom. Za njihovu robnu marku puniće se mineralna voda”, navodi direktorka.

Iznos najavljene investicije u predstojeći razvoj brenda mineralne vode Karađorđe, Cvetinović nije želela da otkrije, ali istakla je važnost tradicije u proizvodnji koja datira iz 18. veka, te u širem kontekstu očekivanja u pogledu procvata tamošnjeg lečilišta s izvorima mineralne vode, prenosi Bonitet.

Ostavite komentar

Ovaj web sajt koristi kolačiće da unapredi naše iskustvo. Ako mislite da je to u redu kliknite OK, ako ne onda ... Prihvatam Pročitaj više